Esoy - Świece sojowe - Świece zapachowe - Świece naturalne - Świece eleganckie

SOY • Świece zapachowe i dekoracyjne

Kontakt

Esoy - Świece sojowe - Świece zapachowe - Świece naturalne - Świece eleganckie

Kategorie

Zwroty i reklamacje

Strona główna » Zwroty i reklamacje

Tworząc własne świece szukaliśmy stylu, który będzie idealnym dodatkiem do każdego wnętrza. Nasze świece sojowe oraz świece z wosku pszczelego to najlepszy wybór dla Ciebie.

Esoy - Świece sojowe - Świece zapachowe - Świece naturalne - Świece eleganckie

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje w ESOY
Dbamy, aby nasze produkty były najwyższej jakości. Dlatego w ESOY gwarantujemy satysfakcję z zakupionych towarów.
Możesz zatem rozpakować i sprawdzić produkt. W przypadku rezygnacji bądź niezadowolenia, gwarantujemy zwrot poniesionych kosztów (poza kosztem zwrotu towaru). Paczkę wystarczy zwrócić nie później niż 14 dni po jej otrzymaniu od nas w pierwotnym zamówieniu. Pieniądze zostaną Ci zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na wskazany numer rachunku. Prosimy o zapakowanie i zabezpieczenie odsyłanych Towarów tak, aby nie zostały uszkodzone w transporcie. Aby dokonać zwrotu wyślij oświadczeni o odstąpieniu od umowy na email biuro@esoy.pl i odeślij go wraz z produktem na poniższy adres: ESOY Dawid Bogacki ul. Żmigrodzka 1/26 35-505 Rzeszów biuro@esoy.pl +48 505 129 411 Odsyłając produkt, zabezpiecz go w taki sposób, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Jeśli jednak produkt zostanie uszkodzony lub nie będzie posiadał któregoś z elementów wchodzących w jego skład, zwrot nie zostanie uznany, a paczka będzie odesłana na Twój koszt. Zwracany produkt musi nadawać się do ponownej sprzedaży. Niestety nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu. Jeśli w ciągu tygodnia od nadania paczki nie otrzymasz od nas żadnej informacji odnośnie zwrotu, napisz nam wiadomość na adres email biuro@esoy.pl. Prawdopodobnie Twoja paczka leży w oddziale pocztowym lub kurierskim, a my nawet o niej nie wiemy. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 14 dni na wskazane w formularzu konto. W sytuacji, gdy chciałbyś dokonać wymiany produktu postępuj tak jak w przypadku zwrotu, ale w wiadomości poinformuj nas jaki produkt chciałbyś otrzymać w ramach wymiany. Koszt wymiany jest równoważny z ponownym kosztem wysyłki.

    Regulamin odstąpienia od umowy

    Odstąpienie od umowy z ESOY
    1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem bezpośrednich kosztów odesłania Towaru). 
    2. Bieg 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w przypadku Umowy Sprzedaży od objęcia Towarów w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną, niż przewoźnik. Jeżeli Umowa Sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy (Towarów), partii lub części. 
    3. W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy, należy je wysłać na adres:
    ESOY Dawid Bogacki ul. Żmigrodzka 1/26 35-505 Rzeszów biuro@esoy.pl +48 505 129 411  
    1. Do zachowania 14 – dniowego terminu na odstąpienie wystarczy wysłanie oświadczenia wraz ze zwracanym produktem, przed upływem 14 dni od otrzymania. 
    2. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi poprzez wiadomość e-mail (podany przy zawieraniu Umowy sprzedaży) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
    3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. 
    4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towarów z powrotem. 
    5. Jeżeli Klient wybiera sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
    6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
    7. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 
      • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 
      • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;